LIVRARE GRATUITĂ la produsele selectate

Politica de Returnare

HomePolitica de Returnare

Cum e politica de retur stabilita de lege, conform OG. 34/2014?

 Orice produs se poate returna in termen de 14 zile de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014, cheltuielile de retur cazand in integralitate in sarcina clientului.

*In cazul in care produsele acceptate ca retur prezinta deteriorari, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate.

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie utilizate. In cazul reclamatiilor referitoare la culoare produselor sau la calitatea materialului, se accepta returul cu conditia sa fie doar un colet desfacut, din cele primite. Este suficient sa concluzionezi ca nu e culoarea care o doreai dupa primul colet.

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs prin acelas serviciu de curierat ce v-a livrat produsul sau predare personala la depozitul MOOB, din judetul Vaslui.

IMPORTANT
: Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilita, nu este o perioada de folosire a produsului, asa ca acesta NU POATE FI UTILIZAT! Aceasta perioada a fost gandita de legiuitor ca un timp de testare a produsului de catre clienti intr-un mod similar celui din magazin. (vizualizare culoare, model, sezut etc) – IN CAZUL ELEMENTOR DE MOBILIER, MDF,LEMN CE NECESITA MONTAJ,  ODATA MONTATE NU POT FI RETURNATE.

Pasii de urmat pentru returnarea a unui produs:
1. Trebuie sa sunati la MOOB, la 0752442659, sau sa ne transmiteti ca vreti sa returnati produsul sau sa dati un email la contact@moob.ro
2. Ambalati produsul intr-o maniera identica modului in care l-ati primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime, sa fie protejat de lovituri. In cazul saltelelor acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nedesfacut. Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv!
3. Fotografiati produsul ambalat si ne transmiteti imaginile care confirma ca produsul este pregatit pentru ridicare de catre curier.
4. MOOB va contacta curierul agreat si va transmite catre dumneavoastra data la care curierul se va prezenta la dumneavoastra si va vom da un contact.
5. La data si la ora fixata impreuna cu curierul, trebuie sa aveti produsul in fata portii/cladirii in care locuiti, daca se poate ajunge cu masina curerului acolo, daca nu in cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport.
5. Completati si adaugati in colet formularul de retur.
6. Date returnare:

STRADA PODUL INALT, Strada Gării NR 4, Vaslui 730213, 0752442659

7. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca optati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:
– daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: contact@moob.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
– daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.
– daca dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, returnarea banilor se va face in contul comunicat; trebuie sa trimiteti un email la contact@moob.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account
Powered by ITJobsList.ro