LIVRARE GRATUITĂ la produsele selectate

Termeni si Conditii

HomeTermeni si Conditii

Informatii Utile

Ne dorim ca experiența ta de cumparaturi la www.moob.ro să fie placută și simplă până la capăt. Din acest motiv am construit aceasta politica din dorinta de a fi deschisi catre client, astfel incat sa avem o colaborare placuta.
Termeni și Condiții este instrumentul care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul www.moob.ro, Politica de Livrare – Returnare, Rambursare, Garanție și Service, Politica de Confidentialitate, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă – Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.

Termenii nostril sunt in concordanta cu codurile legale , astfel gasesti informatii despre drepturile consumatorilor în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14, prevederi ce nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

Accesand si navigand pe acest site, accepti termenii de utilizare descrisi in continuare. In cazul in care nu esti de acord cu prezenta nota, singura solutie este sa parasesti acest website.

Termeni si Conditii

Magazinul online aflat pe domeniul www.moob.ro este administrat de BRC COMPANY SR, societate romana, telefon 0752442659 (tarif normal), email: contact@moob.ro , inregistrata la Registrul Comertului Vaslui sub nr. J37/335/2002, cod fiscal RO14990633. Prin utilizarea site-ului www.moob,ro si/sau al oricarui alt serviciu oferit in site, se considera ca ati citit, inteles si acceptat integral Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului si nu aveti posibilitatea sa va prevalati in vreo situatie de argumentul ca nu ati citit, inteles si acceptat Termenii si Conditiile.
Administratorul site-ului depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site. Precizam ca pot aparea erori referitoare la datele de pe site, informatiile despre produse, inclusiv preturi eronate sau termen de livrare eronat, acestea avand doar caracter informativ si necesitand o confirmare scrisa sub forma de email din partea Vanzatorului, confirmare oferita la solicitarea expresa a Clientului. Informatiile vor fi considerate valide de parti numai după confirmarea in scris, pe email, de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului, precum și a caracteristicilor produselor, respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător, samd.
Imaginea produselor are si ea un caracter informativ, prezentarea foto a produselor putand fi afectata in timpul procesului de fotografiere datorita limitarii tehnice a aparatelor de a transpune realitatea 100%.

Unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz de catre Vanzator sau pot contine erori de operare, iar descrierile produselor pot fi incomplete/cu erori. Daca clientul se considera afectat in vreun fel de aceste erori, acesta poate face retur gratuit produsului nemontat si neutilizat in termen de 14 zile de la receptie si i se va restitui contravaloarea comenzii dar nu si a costului livrarii, fara a avea dreptul la alte despagubiri.

ATENTIE, DACA PRODUSUL RETURNAT AJUNGE DETERIORAT, SI SE CONSTANTA DREPT CAUZA PRINCIPALA METODA DE AMBALARE DE CATRE SAU MODUL DE DEPOZITARE, SE POT PERCEPE TAXE/COMISIOANE SUPLIMENTARE IN VEDEREA DESPAGUBIRII DAUNELOR.

CUMPARATOR/CLIENT – persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

VANZATOR – societatea comerciala ROBRC , COD FISCAL – RO14990633.

PRODUSE SI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a propriului proces.

COMANDA– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul confirma ca acea comanda a ajuns la el, urmand sa o analizeze si sa o confirme printr-un email si o factura de avans. Primirea acestui document electronic nu poate fi asimilata/inteleasa de catre Client ca fiind o confirmare de catre Vanzator a acceptarii comenzii ca fiind valida si asumata de catre Vanzator.

CONTRACT – o comanda valida, confirmata in scris de catre Vanzator prin intermediul unui email detaliat ce contine un link catre Termeni si Conditii si o factura proforma.

SPECIFICATII – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

CULOARE -culorile comandate conform mostrarului sau conform imaginilor de pe site. Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere de produs, intensitatea blitzului, reglajul monitorului, samd.In cazul in care clientul este nemultumit de culoare/nuanta produsului si nu accepta produsul, se procedeaza ca in orice alt caz care intra sub incidenta regulii legale de retur de 14 zile calendaristice. Cumparatorul poate face retur produsului primind in schimb un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului, ca acesta poate onora acest schimb.

Descrierea procesului de vanzare/achizitie pentru site-ul www.moob.ro

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS. telefon, site), prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de scriere si ca acea comanda lansata de client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator, in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea ulterioara discutiei telefonice a unui email de confirmare a facturii proforme. Emailul de confirmare nu este cel generat automat de catre platforma imediat dupa comanda, acesta fiind doar o confirmare a primirii solicitarii clientului. Emailul de confirmare este acel email transmis de MOOB ulterior discutiei telefonice dintre consultantul MOOB si client si care contine explicit detaliile tranzactiei.

In situatia in care Vanzatorul confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile, conditiile, termenul de livrare, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului, Cumparatorul putand face asta inca 30 zile calendaristice de la receptia produsului cu conditia nenegociabila de a nu-l fi montat.

Exceptie de la posibilitatea de retur este situatia in care Cumparatorul comanda un produs personalizat. In acest caz doar Vanzatorul se poate retrage din contract, Cumparatorul neputand face acest lucru decat cu suportarea penalizarii pierderii avansului platit pentru mobila personalizata comandata.
Dupa receptia produsului personalizat, Clientul nu mai poate face retur produsului.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele Termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii (factura de marfa/servicii/si/sau avizul de insotire a marfii).
Lipsa oricarui document (certificat de garantie/factura/aviz, samd) trebuie semnalate in maxim 2 zile lucratoare de la receptia efectuata de catre client a produselor comandate.
Solicitarile ulterioare de astfel de documente vor ramane la latitudinea Vanzatorului daca le va onora sau nu.
Obiectul Contractului – il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.

Comanda Clientului– clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului www.moob.ro prin apasarea butonului „Comanda acum/Adauga in cos”. Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Trimite comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor, respectiv a serviciilor comandate.

Pretul Contractului – il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, MOOB atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, clientul neavand nicio pretentie de despagubire.

Pretul Derizoriu – prin pret derizoriu se va intelege un pret cu mult sub valoarea reala a produsului, situatie in care Vanzatorul ii va comunica Clientului pretul real iar daca acesta nu este de acord cu pretul real, va anula vanzarea fara ca Clientul sa poata solicita vreo despagubire.
Oferta Promotionala – Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii.
Cod Reducere/Voucher – Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere.

Modalitati de plata– Modul in care se pot plati produsele si serviciile disponibile la www.moob.ro .

Termen de livrare – cat este intervalul de timp dintre momentul in care comanda este acceptata de catre Vanzator si pana la disponibilitatea ei in punctele de ridicare ale Vanzatorului.
Se va face o diferenta intre livrarea standard asigurata de MOOB, care livrare standard este in punctele Vanzatorului de livrare/ridicare si livrarea la cererea clientului la o alta adresa, efectuata prin serviciile de curierat si facilitata prin intermediul MOOB.

Termenul de livrare in punctele de ridicare MOOB este de 2-10 zile lucratoare pentru produsele din stocul MOOB si de maxim 120 de zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor/la comanda. (A)

Termenul de livrare in apropierea destinatiei dorite de client se calculeaza ca fiind format din termenele de la punctul a, specifice pentru fiecare caz in parte (disponibilitate in stoc/ la comanda) la care se adauga perioada de timp in care livratorul reuseste sa faca livrarea. Acest interval de timp este asumat doar de catre client in momentuil cand solicita MOOB sa ii faciliteze prestarea de serviciu de livrare de catre un tert. (B)

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca eventualele sume de bani achitate de către Client pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice calculate din momentul anuntarii acestuia, fara ca Clientul sa aiba dreptul la despagubiri sau alte cerinte suplimentare.

Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de disponibilitatea in stoc sau nu. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția autoritatilor.

Livrarea Produselor – cum poate clientul intra in posesia produselor comandate. (Livrare se efectueaza prin firme de curierat terte, conform termenelor enumerate anterior.)
Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.moob.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare MOOB indicate pe site (Vaslui, Strada Ștefan cel Mare 53, Vaslui 730171)

.Ca exceptie de la aceasta regula, clientul pote opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el in comanda, dar MOOB poate sa renunte in orice moment la aceasta posibilitate in functie de posibilitatile sale si de politica sa din acel moment, indiferent de intelegerile anterioare.

Clientul intelege ca livrarea comenzii este parte a unui contract auxiliar de servicii de care beneficiaza la cererea sa: „contract auxiliar – un contract prin care consumatorul obtine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terta, pe baza unui acord intre partea terta respectiva si profesionist”.
In cazul in care clientul opteaza sa nu isi ridice singur comanda din punctele de ridicare ale Vanzatorului, livrarea se va putea realiza in cel mai apropiat punct de adresa de livrare precizata de catre CLIENT in formularul de comanda, la care se poate ajunge cu mijlocul de transport al livratorului, Vanzatorul putand facilita modalitatea de livrare prin curier. Prin exceptie, livrarea se poate realiza, cand este posibil, si prin echipele de livrare MOOB.
Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport.
Tarife de livrare – Nu includem in pret tarifele de livrare, in schimb negociem intens cu prestatorii de servicii pentru a oferi clientilor un cost de livrare cat mai scazut.

Tariful de transport este unul modic raportat la greutatea coletelor si va apare in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.
Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare, s.a.m.d.In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.

Receptia produselor – responsabilitatea asupra receptiei produselor revine Cumparatorul. Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor (ridicarea proprie din punctele de ridicare, receptie la curier, samd).
Daca produsul ajunge deteriorate se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si, daca este posibil va realiza si fotografii in prezenta curierului;se va solicita si obtine acceptul scris (emai/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord ca Clientul sa receptioneze produsele chiar cu ambalajul deteriorat si in caz de defectare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;va face poze si va trimite imagini cu deteriorarile, in ziua receptiei, impreuna cu solicitarile sale scrise; transmiterile ulterioare nu vor fi admise.
In cazul in care la desfacerea coletelor se constata ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni, Vanzatorul poate accepta ca reclamatii veridice doar reclamatiile facute in scris de catre Cumparator si realizate obligatoriu in ziua in care Cumparatorul a receptionat produsul.
Orice solicitare ulteriorare a primelor 24 ore de la receptia produsului nu va fi luata in cosiderare, motivul principal al deteriorarii fiind considerat CLIENTUL.
DACA CLIENTUL NU POATE VERIFICA PRODUSUL IN PRIMELE 24 ORE ESTE OBLIGAT SA FILMEZE PROCESUL DE DESCHIDERE AL PACHETULUI, ORICE SOLICITARE ULTERIOARA FARA DOVEZI VIDEO NEFIIND LUATA IN CONSIDERARE.

Montajul produselor – reprezintă punerea în stare de funcționare a produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată. Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier.

Politica de returnare – Potrivit legislației în vigoare, la achizitiile din magazinele online, Clientul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre Client.

Precizam ca aceasta mentiune din lege nu este valabila indiferent de conditii, ci doar pentru situatia in care clientul nu a folosit produsul comandat, ci doar la verificat, eventual testat(testat=verificarea materialelor, culorii,modelului fara a despacheta toate cutiile si a monta produsul), si nu si-l mai doreste. Nu se aplica produselor montate, folosite si nici produselor realizate personalizat, la solicitarea expresa a clientului.
Clientul este informat prin prezentele Termeni si Conditii si asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.


Poate clientul solicita returnarea cheltuielilor de livrare cand face retur produsului?

Nu, deoarece clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si a fost informat la achizitie de acest lucru. In caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG 130/2000 care precizeaza ca, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.

Produsele primite defecte sau cu informaţii afișate de site incorecte:
În eventualitatea, în care produsul achiziţionat prezintă vicii de fabricaţie sau este listat pe site cu informaţii incorecte, acesta va fi înlocuit in cel mai scurt timp cu un produs nou, identic sau similar, cu condiţia notificării în scris a personalului MOOB imediat dupa receptia produsului. În cazul în care nu este posibila înlocuirea bunului cu un altul, se va rambursa contravaloarea bunului.
Inlocuirea rapida a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul MOOB
iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre MOOB, respectiv, ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare MOOB. Daca produsul nu este in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.

*In cazul in care clientul refuza fara motiv real receptia primei comenzi , urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si a costurilor de livrare / manipulare.
Conditii specifice pentru returul produselor:
Poti returna produsele de mobilier doar daca sunt sigilate. Nu se accepta produsele desigilate, montate. Canapelele si produsele de tapiterie/scaune, se accepta returul, cu conditia cu produsul sa fie ambalat intr-un mod similar celui in care a fost primit si sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, rupturi, pete, samd.
Daca ai primiti si produse cadou, trebuie si acestea returnate.

Nu se accepta la retur pachete incomplete (ex: nu se poate returna un singur scaun daca acesta este o componenta a unui pachet de 2 scaune, 4, 6 samd. sau nu se poate returna doar un dulap dintr-un living, ca exemplu)
Exceptii de la dreptul de retragere din contract – Exceptie fac doar produsele de mobilier care au fost montate sau coletele desfacute/desigilate si saltelele desigilate neambalate in ambalajul original cat si produsele aduse la comanda, dupa specificatiile cerute de catre client. Va fi considerat produs adus la comanda orice produs care nu se afla in stocul MOOB la momentul comenzii clientului. Prin produse de mobilier a se intelege mobila de tip corp din PAL, MDF, LEMN.

Rambursarea banilor – se produce in maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului in punctul de ridicare MOOB. Dupa evaluarea stadiului in care a ajuns produsul se va decide rambursarea sumei integrale sau partiale, in caz de afectare a produsului din vina clientului.
Pentru Comenzile achitate cu card online – > prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/Card bancar-> prin virament bancar;Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second – hand sau ii vom reexpedia produsului, pe cheltuiala acestuia. (art. 14, punctul 3/OUG 34).

Garantie si Service – garantiile sunt de doua feluri, garantii legale si garantii comerciale; garantiile legale sunt cele prevazute in legislatia romaneasca iar cele comerciale sunt garantii suplimentare pe care un Vanzator le poate da, cu conditia sa nu afecteze in vreun fel garantiile legale. Garanțiile comerciale MOOB nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

GARANTIA SE ACORDA CONFORM DOCUMENTULUI PRIMIT DE CATRE CLIENT LA MOMENTUL RECEPTIEI PRODUSULUI. ACESTA SE POATE AFLA IN PACHETELE COMENZII SAU IN PLICUL SPECIAL LIPIT PE ACESTEA.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account
Powered by ITJobsList.ro